دانلود پاورپوینت رفتارهاي غير کلامي

دانلود پاورپوینت رفتارهاي غير کلامي

سرفصل های این پاور پوینت:

n اگر فرستنده پيام از راه های متعدد ار تباطی استفاده کند ؛تنوع ارتباطی بيشترخواهد بود .

n اگر ديدگاه های فرستنده پيام و گيرندگان ؛ هما هنگ باشد ؛ ارتباط موثرتر خواهد بود .

nزمانی که از فرايند بحث برای تصميم گيری استفاده می شود ؛  ار تباط  تاثيرکارا تری بر رفتا ر و نگر ش های گر وهی دارد  

nزمانی که فرستنده و گيرنده پيام در موقعيت هايي قرار            می گيرند که هر دو در ان زمينه تجربيات قبلی دارند ؛ ارتباط موثرتر می شود . 

nاگر شيوه و روشی که فرستنده پيام انتخاب می کند ؛ با انتظارات گيرندگان پيام مطا بقت داشته باشند ؛ اثر بخشی ارتباط بيشتر است .

nصحت  :  پيامي معتبر و عاري از خطا در واقعيت ،  تفسير و قضاوت

nفراهم بودن  :  پيام ( پيام هاي مورد نظر يا ساير اطلاعات ) در جايي ارائه شود يا فراهم باشد كه مخاطب    بتواند به آن دسترسي يابد .  آرايش و جايابي ( پيام ) بسته به مخاطب ،  پيچيدگي پيام و هدف از شبكه هاي بين فردي و اجتماعي تا بيلبردها و پيامهاي ارتباط جمعي طراحي شده براي ساعات پر بيننده تلويزيوني يا راديويي تا دكه هاي عمومي رسانه هاي چاپي و الكترونيك و تا اينترنت بسيار متفاوت مي باشد  .

nتوازن  :  پيام در مكان مقتضي ،  مزايا و مخاطرات اقدامات بالقوه را منعكس سازد يا تفاوت ها و چشم انداز معتبر مباحث را  مشخص سازد  .

nپايداري  :  ساختار دروني پيام با گذشت زمان غير قابل انكار باشد و در قبال اطلاعاتي كه از ساير منابع كسب مي شود نيز پايدار باشد .  عبارت فوق ،  وقتي كه محتواي معتبر يا در دسترسي وجود نداشته باشد ، آسان نيست )

nقابليت فرهنگي   :  طراحي ،  اجرا و ارزشيابي فرآيند با توجه به مباحث ويژه گروه هاي هدف منتخب ( براي مثال :  قومي ،  نژادي و زباني ) و نيز سطوح آموزشي و ناتواني آنها

 

تعداد اسلاید های این پاورپوینت : ۷۲

پسوند فایل ایجاد شده : ppt

برای دانلود این پاورپوینت بر روی لینک زیر کلیک کنید

کليک جهت خريد کالا ، به منظور پذيرش قوانين و مقررات سايت مي باشد .

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *