استخدام علوم پزشکی ۹۵

((فراخوان شناسايي و بکارگيري نيرو))

شرکت حکيم طب تربت نماينده برندگان مناقصه خريد خدمات اورژانس ۱۱۵ارديبهشت ماه ۱۳۹۵دانشگاه علوم پزشکي مشهددر نظر دارد جهت ارائه خدمات فوريتهاي پزشکي اورژانس ۱۱۵در سطح شهرستان هاي مشهد، رشتخوار و بردسکن افرادواجد شرايط را از طريق فراخوان، شناسائي و با برگزاري آزمون يا مصاحبه و يا هر دو ، بصورت قراردادي دعوت به همكاري نمايد.
تذكرات :

۱- انعقاد قرار داد بصورت موقت مي باشد و درصورت رضايت از نحوه خدمتي و نياز ، قرارداد تمديد خواهد شد.

۲- هرگونه اطلاع رساني در خصوص زمان و محل برگزاري آزمون و يا مصاحبه، نحوه صدور کارت و . . . از طريق همين سايت انجام خواهد شد . لذا داوطلبين موظف هستند جهت آگاهي از اطلاعيه ها حداقل هر ۲۴ ساعت يکبار به سايت مراجعه نمايند.

برای ثبت نام کلیک کنید ولی قبل از ثبت نام کل اطلاعیه را بخوانید

۱٫شرايط عمومي:

۱/۱) تابعيت نظام جمهوري اسلامي ايران

۲/۱)  تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان شناخته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

۳/۱) التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران

۴/۱)  انجام خدمت دوره ضرورت يا معافيت قانوني دائم( حداکثر تا پايان مهلت ثبت نام)

* تبصره : افراديکه داراي معافيت پزشکي مي باشند مي بايست توانائي انجام وظايف شغل درخواستي را دارا باشند . (مطابق با ضوابط تحصيل در رشته فوريت هاي پزشکي مندرج در دفترچه راهنماي آزمون سازمان سنجش)

۵/۱) عدم اعتياد به مواد مخدر، دخانيات و روان گردان

۶/۱) نداشتن سابقه محكوميت جزائي مؤثر و يا پرونده تخلفاتي منجر به اخراج از خدمت دانشگاه هاي علوم‏ پزشکي و يا ساير دستگاههاي دولتي يا
 نهاد هاي عمومي غير دولتي، همچنين نداشتن ممنوعيت بکارگيري يا استخدام

۷/۱) داوطلبين تا قبل از پايان مهلت ثبت نام نبايد مستخدم رسمي، پيماني يا قراردادي دانشگاه هاي علوم پزشکي و يا ساير دستگاههاي دولتي و نهادهاي عمومي غير دولتي باشند.

۸/۱) داشتن سلامت جسماني، رواني و توانايي انجام كاري كه براي آن بكارگيري مي شوند.

۹/۱)تاييد صلاحيت عمومي و احراز آن توسط مراجع ذيصلاح.

۲٫شرايط اختصاصي:

۱) داشتن سن حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام

* تبصره: موارد ذيل به شرط ارائه تاييديه هاي معتبر به حداكثر سن  مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد:

۱/۱) مدت خدمت سربازي قانوني

۲/۱) مدت خدمت طرح و لايحه

۳/۱) ميزان سابقه خدمت در پايگاههاي اورژانس ۱۱۵ در دانشگاه هاي علوم پزشکي حداکثر به ميزان ۵ سال با ارائه تاييديه واحد محل خدمت و سوابق بيمه تامين اجتماعي( ممهور به مهر سازمان مربوطه) و يا تائيديه معاونت تخصصي مربوطه

۲)حداقل قد ۱۶۵ سانتيمتر  و شاخص توده بدني در حدود طبيعي ( BMI بين ۲۰ الي ۳۰ )

۳) داشتن يکي از گواهي نامه هاي رانندگي ( پايه يک، پايه دو، پايه سه، ب۲، پ۲، ت۲، ب۱ )

* تبصره :  افراديکه داراي گواهينامه پايه يک، پايه دو،ب۲، پ۲، ت۲ و يا موتورسيکلت هستند از امتياز مربوطه برخوردار خواهند بود .

۵)دارا بودن تجربه و توان انجام وظايف محوله، سلامت جسمي و رواني و عدم داشتن معلوليت موثر ، عدم ابتلا به بيماري هاي عفوني از جمله ايدز، هپاتيت و … به تائيد کميسيون پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد (ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

۶)انجام بيمه مسئوليت مدني و مسئوليت حرفه اي و ارائه رونوشت بيمه نامه مسئوليت ( ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي )

۷)انجام واکسيناسيون هپاتيت Bو توام بالغين با هماهنگي مراکز بهداشت و ارائه تاييديه آن به اداره اورژانس  ۱۱۵ استان ( ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

۸) ملاک محاسبه تاريخ فراغت از تحصيل، پايان طرح اجباري، محاسبه سن، پايان دوره خدمت نظام وظيفه و معافيت داوطلبين حداکثر تا تاريخ ۱۸/۳/۱۳۹۵مي باشد.

*تبصره: افرادي که درحال گذراندن خدمت طرح به صورت تمديد طرح يا بدون احتساب ضريب منطقه مي باشند ملاک محاسبه، تاريخ پايان مدت خدمت طرح اجباري ايشان مي باشد.

۱۰) ارائه مدرک گذراندن دوره ۷ مهارت ICDL  براي مقطع تحصيلي ليسانس و ۳ مهارت ICDL براي مقطع تحصيلي فوق ديپلم، در يکي از مراکز مورد تاييد دانشگاه ( فني حرفه اي، جهاد دانشگاهي ، بنياد جهاني ICDL و يا استانداري)- (ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي و حداکثر ظرف شش ماه از شروع به کار)

 ۳٫نحوه ثبت نام

 ثبت نام متقاضيان فقط از طريق سايت اينترنتي به آدرس: http://emp.mums.ac.ir/Company/index.aspx صورت مي پذيرد. لذا متقاضيان محترم بايستي پس از مطالعه دقيق مفاد فراخوان، راهنماي ثبت نام و ساير موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده مي باشد نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.

تذکر۱: لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان يک بار ثبت نام را دارد لذا امکان ثبت نام بعدي وجود نخواهد داشت و ثبت نام اوليه و دريافت کد رهگيري ملاک عمل مي باشد.

تذکر۲ : لازم است قبل از شروع ثبت نام حتماً اسکن يک قطعه عکس ۴×۳ و فيش واريزي با فرمت JPG  (با حجم حداقل ۵۰ و حداکثر ۲۰۰ کيلو بايت) آماده نماييد.

تذکر۳ : ثبت نام فقط از طريق سايت صورت مي پذيرد لذا از ارسال مدارک به صورت دستي و يا مراجعه حضوري جهت درخواست شغل خودداري نماييد. بديهي است به درخواست هاي دستي و حضوري هيچ گونه ترتيب اثري داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دريافت اصل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.

تذکر۴ : اخذ کد رهگيري به منزله اتمام ثبت نام بوده و پس از آن امکان هيچ گونه ويرايشي نخواهد بود .بديهي است پس از اتمام ثبت نام و اخذ کد رهگيري، تحت هيچ شرايطي، اطلاعات وارد شده قابل تغيير نمي باشد؛ لذا در انتخاب سهميه بومي و تاريخ هاي مربوطه، در زمان ثبت نام دقت لازم به عمل آيد. درصورت عدم دريافت کدرهگيري ثبت نام بعمل نيامده است .

تذکر۵ : مبلغ دويست و پنجاه هزار ريال به عنوان حق ثبت نام به شماره حساب  ۰۱۰۳۴۵۹۴۱۳۰۰۸ نزد بانک ملي ايران شعبه کاشاني تربت حيدريه به نام عليرضا تيموري پرداخت نموده و اسکن فيش پرداختي را در محلي که در سامانه ثبت نام اينترنتي مشخص شده است، بارگذاري نماييد. ضمناً اصل فيش پرداختي در روز آزمون بهمراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گرديد.

۴٫مهلت ثبت نام و زمان اخذ کارت ورود به جلسه و برگزاري آزمون:

 متقاضيان محترم مي توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۲/ ۰۳/۱۳۹۵ لغايت  پايان روز سه شنبه مورخ ۱۸/ ۰۳/۱۳۹۵ نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نمايند، با عنايت به محدوديت زماني  تا برگزاري زمان مصاحبه يا آزمون، مهلت ثبت نام به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ايجاد مشكل در پهناي باند در روزهاي پاياني  به علت حجم بالاي ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پايان مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمايند. متقاضيان مي توانند از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ  ۱۹/ ۰۳/۱۳۹۵ نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه از طريق همين سايت اقدام نمايند. ضمناً در صورت برگزاري آزمون کتبي، آزمون روز جمعهمورخ ۲۱ / ۰۳/۹۵ ، در شهرستان مشهد برگزار مي گردد و مکان برگزاري آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

۵٫مدارک مورد نياز در صورت درخواست ارسال يا ارائه اصل مدارک:

داوطلبان گرامي که اسامي آنها به عنوان پذيرفته شده اعلام مي شود موظفند مدارک ذيل را آماده نمايند، نحوه، زمان و آدرس محل ارسال مدارک، متعاقبا اعلام خواهد شد:

·         پرينت برگ ثبت نام در فراخوان

·         پرينت کارنامه اوليه آزمون( در صورت برگزاري آزمون کتبي)

·         ۱ قطعه  عکس ۴×۳  با پشت زمينه سفيد وپشت نويسي شده

·         اصل و تصوير تمام صفحات شناسنامه (۱ سري)

·         اصل و تصوير تمام صفحات شناسنامه همسر در صورت تاهل (۱ سري)

·         اصل و تصوير آخرين مدرک تحصيلي (۱ سري)

تذکر : کارنامه تحصيلي يا گواهي اشتغال به تحصيل به منزله مدرک تحصيلي مورد قبول نمي باشد .

·          اصل و تصوير گواهي پايان خدمت طرح يا معافيت از خدمت طرح(۱ سري)

·         اصل و تصوير کارت پايان خدمت و يا معافيت پشت و رو  يا گواهي که حداکثر تا تاريخ پايان مهلت ثبت نام پايان خدمت نظام وظيفه را تأييد نمايد.(۱سري)

·         اصل و تصوير کارت ملي پشت و رو (۱ سري)

·         اصل و تصوير گواهينامه هاي رانندگي (۱سري)

·         اصل و تصوير سوابق كاري مرتبط با رشته تحصيلي  و شغل مورد درخواست در اورژانس ۱۱۵ با ذکر دقيق واحد خدمتي و  مدت زمان (تاريخ شروع و پايان)

·         اصل و تصوير دوره هاي آموزشي مرتبط با رشته تحصيلي  و شغل مورد درخواست در اورژانس ۱۱۵ با ذکر دقيق مدت زمان ( ساعت، تاريخ شروع و پايان)

·         ارائه مدرک گذراندن دوره ۷ مهارت ICDL  براي مقطع تحصيلي ليسانس و ۳ مهارت ICDL براي مقطع تحصيلي فوق ديپلم، در يکي از مراکز مورد تاييد دانشگاه ( فني حرفه اي، جهاد دانشگاهي ، بنياد جهاني ICDLو يا استانداري)- (ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي و حداکثر ظرف شش ماه از شروع به کار)

·         ارائه رونوشت بيمه نامه مسئوليت (ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

·         ارائه گواهي عدم سوء پيشينه (ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

·         ارائه تاييديه انجام واکسيناسيون هپاتيت Bو توام بالغين با هماهنگي مراکز بهداشت(ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

·         ارائه رونوشت کارت عضويت در سازمان نظام پرستاري حاوي شماره نظام پرستاري و ارائه نمونه مهر نظام پرستاري(ارائه مدرک مربوطه درصورت پذيرفته شدن نهايي)

·         اصل و تصوير مدارک دال بر بومي بودن :

مدارک دال بر بومي بودن شهرستان يا استان محل مورد تقاضا : ارائه مدارک صرفاً يکي از موارد الف ، ب ، ج ، د کافي مي باشد :

الف ( بومي شهرستان يا استان محل تولد داوطلب يا همسر

ü اصلوتصويرتمامصفحاتشناسنامهداوطلب

ü اصلوتصويرتمامصفحاتشناسنامههمسر

ب (  همسر و فرزند کارمند رسمي و پيماني و يا نيروهاي مسلح ) اعم از شاغل يا بازنشسته (  شهر يا استان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي

ü حکم بازنشستگي ) پيماني يا رسمي يا نيروهاي مسلح (پدر،مادر،همسرجهتافرادبازنشسته

ü گواهي اشتغال از محل خدمت به انضمام آخرين حکم کارگزيني پيماني يا رسمي يا نيروهاي مسلح : پدر، مادر، همسر جهت افراد شاغل ) به تاريخ روز (

ü اصلوتصويرتمامصفحاتشناسنامهفردشاغليابازنشسته

ج (داوطلب حداقل چهار سال سنوات تحصيلي ) ابتدائي، راهنمائي، دبيرستان يا دانشگاه ( خود را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستان يا استان محل مورد تقاضا گذرانده باشد.

ü گواهي اشتغال به تحصيل معتبر با قيد تاريخ شروع و فراغت از تحصيل تائيد شده با مهر و امضا ناحيه آموزش و پرورش منطقه مربوطه ) به تاريخ روز (

ü اصلووتصويرکارنامههايتحصيلي

ü تذکر : مجموع سنوات تحصيلي مي بايست حداقل ۴ سال باشد .

د (سابقه پرداخت حق بيمه حداقل ۴ سال يکي از افراد ( داوطلب، پدر، مادر، همسر) در شهرستان يا استان محل مورد تقاضا

ü گواهي سابقه پرداخت حق بيمه حداقل ۴ سال يکي از افراد ) داوطلب، پدر، مادر، همسر (ممهوربهمهر شعبپرداختحقبيمه

ü اصلوتصويرتمامصفحاتشناسنامهفردبيمهشده

 پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً توسط يکي از افراد مذکور قابل احتساب است (.

·         در صورت نياز به مدارک ديگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طريق سايت اعلام خواهد شد.

 

تذکر مهم: باتوجه به محدوديت زماني جهت آماده نمودن مدارک مورد نياز، لطفا از هم اکنون، نسبت به تهيه مدارک فوق اقدام فرماييد، بديهي است درصورت عدم ارائه اصل و تصويرمدارک در مهلت مقرر هيچ امکاني جهت تمديد مهلت تحويل مدارک وجود نداشته و به دليل نقص مدرک، از اين فراخوان حذف خواهيد شد .

۶٫مواد آزمون و مصاحبه : (در صورت برگزاري آزمون کتبي)

آزمون کتبي شامل ۶۰ سوال تخصصي به صورت چهار گزينه اي با ضريب يک خواهد بود. آزمون داراي نمره منفي بوده و به ازاء هر ۴ سال غلط يک نمره منفي لحاظ خواهد شد. مصاحبه تخصصي بصورت حضوري برگزار خواهد شد و شامل مصاحبه علمي تخصصي ، تست سلامت اوليه ، تست آمادگي جسماني و . . .  مي‏باشد که موارد تکميلي ، زمان و نحوه آن از طريق همين سايت متعاقبا اعلام خواهد شد. لذا داوطلبان مي بايست با داشتن کد رهگيري که هنگام ثبت نام به آنها ارائه مي گردد، حداقل روزي يکبار با مراجعه به سايت از نحوه و زمان مصاحبه و مدارک مورد نياز اطلاع يابند.

۷٫تذكرات مهم:   

۱٫ ملاک محاسبه تاريخ فراغت از تحصيل، پايان طرح اجباري، محاسبه سن، پايان دوره خدمت نظام وظيفه و معافيت داوطلبين حداکثر تا تاريخ ۱۸/۳/۱۳۹۵مي باشد.

۲٫ اعلام نتايج اوليه فراخوان، بنا بر خود اظهاري افراد در انتخاب سهميه بومي و تاريخ هاي مربوطه، در زمان ثبت نام مي باشد. لذا مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن فراخوان، به عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل ثبت نام، مصاحبه، اعلام فهرست قبول شدگان و به کارگيري، مغايرت احتمالي مدارک با مفاد فراخوان و يا احراز وجود ساير افراد واجد شرايط و داراي اولويت، مراحل طي شده کان لم يکن تلقي مي گردد .

۳٫  اسامي پذيرفته شدگان در مرحله اول، بعد از اولويت بندي امتيازات و سهميه بوميبه ميزان سه برابر تعداد مورد نياز اعلام خواهد شد و پس از مطابقت مدارک متقاضيان با اطلاعات ثبت شده در مرحله ثبت نام و در صورت عدم مغايرت، جهت مصاحبه معرفي و بر اساس امتيازات آزمون و مصاحبه نسبت به معرفي نفرات اصلي و ذخيره اقدام خواهد شد. بديهي است در صورت مغايرت مدارک متقاضي با اطلاعات اعلام شده برابر مقررات در هر مرحله نسبت به حذف آنان از فهرست اسامي پذيرفته شدگان و جايگزيني افراد واجد شرايط  اقدام خواهد شد و حذف شدگان حق هيچ گونه اعتراضي را نخواهند داشت.

۴٫ انتخاب افراد در هر مرحله، ابتدا از بين متقاضيان بومي شهرستان به ترتيب نمره فضلي صورت ميپذيرد درصورتي كه ظرفيت مورد نياز از بين متقاضيان بومي شهرستان تكميل نگردد، پذيرش بقيه افراد تا تكميل ظرفيت و همچنين انتخاب افراد ذخيره از بين داوطلبان با اولويت بومي استان  به ترتيب نمره فضلي و سپس متقاضيان غير بومي به ترتيب نمره فضلي صورت مي پذيرد.

تبصره : در شرايط مساوي از لحاظ امتياز نهائي، اولويت با متاهلين بوده و در صورت تاهل، ملاک تاريخ ثبت ازدواج در شناسنامه حداکثر تا پايان مهلت ثبت نام ۱۸ / ۳ / ۱۳۹۵  مي باشد .

داوطلب بومي شهرستان به افرادي اطلاق مي گردد که واجد يکي از شرايط ذيل باشد :

الف) شهرستان محل تولد داوطلب يا همسر وي با شهرستان محل مورد تقاضا يکي باشد .

ب)همسر و فرزندان کارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح(اعم از شاغل و يا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي آنان با شهرستان محل مورد تقاضا آنان يکي باشد .

ج)داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصيلي(ابتدايي، راهنمايي و يا دبيرستان يا دانشگاه) را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا طي کرده باشد .

د) داوطلب يا پدر، مادر ويا همسر وي، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهرستان محل مورد تقاضا را داشته باشند . (پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً توسط يکي از موارد مذکور قابل احتساب است)

داوطلب بومي استان به افرادي اطلاق مي گردد که واجد يکي از شرايط ذيل باشد :

الف) استان محل تولد داوطلب يا همسر وي با استان محل مورد تقاضا يکي باشد .

ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمي و پيماني دولت و يا نيروهاي مسلح(اعم از شاغل و يا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلي يا بازنشستگي آنان با استان محل مورد تقاضا آنان يکي باشد .

ج) داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصيلي(ابتدايي، راهنمايي و يا دبيرستان يا دانشگاه) را به صورت متوالي يا متناوب در استان محل مورد تقاضا طي کرده باشد .

د) داوطلب يا پدر، مادر ويا همسر وي، حداقل چهار(۴)سال سابقه پرداخت حق بيمه در استان محل مورد تقاضا را داشته باشند( پرداخت حق بيمه به مدت تعيين شده صرفاً توسط يکي از موارد مذکور قابل احتساب است.)

تبصره۱: مبناي استان و شهرستان براي تعيين بومي بودن، تقسيمات کشوري در زمان ثبت نام مي باشد.

۴٫ اخذ تاييديه مدرک تحصيلي، گواهي سلامت و انگشت نگاري متقاضيان بکارگيري در صورت پذيرفته شدن الزامي مي باشد.

۵٫ بجز دانشجوياني که در مقطع کارشناسي ناپيوسته فوريتهاي پزشکي مشغول به تحصيل هستند شرکت ساير دانشجويان و دارندگان مقطع تحصيلي بالاتر و يا پايين تر در فراخوان ممنوع مي باشد.

۶٫به مدارک ارسالي دارندگان مدرک تحصيلي بالاتر و پائين تر از مقاطع تحصيلي اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارک معادل ترتيب اثر داده نخواهد شد و در هر مرحله از بکارگيري(حتي پس از شروع بکار) درصورت اطلاع از دارا بودن مدرک تحصيلي بالاتر از کارشناسي ، قرارداد افراد لغو خواهد شد.

۸٫ داوطلبان مي توانند با ارائه مدارک معتبر علمي ازجمله برگزيدگي در المپيادهاي علمي (خوارزمي ، دانشجويان کشور، فوريتهاي پزشکي ) ، گذراندن دوره هاي علمي ( PHTLS ، ATLS ، PHTC ) در زمان مصاحبه از امتياز مربوطه برخوردار گردند.

۹٫ باتوجه به پراکندگي پايگاههاي اورژانس ۱۱۵ و انواع مختلف خدمات فوريتهاي پزشکي ، چنانچه داوطلب عزيزي تمامي مراحل فراخوان را با موفقيت گزرانده و نهايتا به همکاري دعوت گردد، محل خدمت وي حسب صلاحديد شرکت و با نظر اداره اورژانس ۱۱۵ دانشگاه تعيين گرديده و داوطلب موظف به شروع به کار در تاريخ و محل تعيين شده بوده و حق هيچگونه اظهار نظر و اعتراضي نخواهد داشت.

مشاغل مورد نیاز:

فهرست مشاغل موردنیاز
ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست شرایط احراز توضیحات
۱ کاردان فوريتهاي پزشکي
بردسكن بردسكن : مرد
رشتخوار رشتخوار : مرد
مشهد مشهد : مرد
دارا بودن مدرك تحصيلي کارداني در يکي از رشته هاي فوريتهاي پزشکي ، پرستاري یا هوشبري و دارا بودن گواهينامه رانندگي پايه يکم یا پايه دوم ،ب۲، پ۲، ت۲، ب۱، پایه سوم
۲ کارشناس فوريتهاي پزشکي
بردسكن بردسكن : مرد
رشتخوار رشتخوار : مرد
مشهد مشهد : مرد
دارا بودن مدرك تحصيلي کارشناسي در يکي از رشته هاي فوريتهاي پزشکي، پرستاري و يا هوشبری و یا دارا بودن مدرك تحصيلي کارشناسي مديريت عمليات امداد و نجات، مديريت امداد در سوانح (طبيعي و غيرطبيعي) مشروط به داشتن کارداني در رشته هاي فوريتهاي پزشکي ،پرستاري، هوشبري و دارا بودن گواهينامه رانندگي پايه يکم یا پايه دوم ،ب۲، پ۲، ت۲، ب۱، پایه سوم
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *